نوشته شده توسط : admin

روغن خراطین در درمان زود انزالی مردان، رفع چین و چروک صورت، رفع لک و تیرگی پوست، افزایش سفتی و چاقی صورت، برجسته کردن گونه‌ها، افزایش حجم آلت تناسلی مردان، بزرگ و سفت کردن سینه‌ها، تقویت و جلوگیری از ریزش موها کاربرد دارد.

مردم کشورهای آسیای جنوب شرقی، به ویژه چین و هند، 2400 سال است که از روغن خراطین رومارن برای اهداف بهداشتی استفاده می‌کنند. طب سنتی چینی خواص روغن خراطین و همچنین توصیه‌ها و اطلاعات مفیدی در مورد استفاده از آن برای افزایش حجم در مردان و زنان می‌دهد.

روغن خراطین رومارن حاوی انواع اسیدهای چرب امگا، اسید هگزادیا لیکتیک، اسید لینولئیک و آلانتئین ( نوعی پروتئین حجم‌دهنده ) است. در ادامه در مورد خواص روغن خراطین، موارد استفاده و عوارض آن صحبت خواهیم کرد.

روغن خراطین رومارن چیست ؟

روغن خراطین از گونه ای از کرم قرمز به نام ایزینیا فتیدا استخراج می‌شود و برای بازسازی صورت، رفع چین و چروک، رفع لک صورت، چاقی صورت و افزایش حجم الات تناسلی مردان، بزرگ کردن سینه‌ها، باسن و لب‌ها در زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این مقاله می‌خواهیم به خواص و مضرات روغن خراطین رومارن اشاره کنیم. اگر علاقه مند به حفظ سلامت پوست و بدن خود با روش‌های طبیعی و با عوارض کم هستید با ما همراه باشید.

خواص روغن خراطین

قبل از اینکه در مورد خواص روغن خراطین رومارن صحبت کنیم، بهتر است ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که روغن خراطین چیست و چگونه آن را تهیه کنیم.

برای استخراج روغن خراطین، ابتداکرم‌های قرمز را در آفتاب خشک کرده و در داخل روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون و کنجد اضافه می‌کنند. کرم‌های خشک شده برای حفظ روغن باید مدت زمان مشخصی در روغن بماند.

افراد مشهوری مثل ابن سینا قبلا از روغن خراطین استفاده می‌کردند. با توجه به این نکات، این کرم حاوی عناصر مفید بسیاری است، روغن تهیه شده از این کرم در کنار روغن‌های پایه دارای خواص فراوانی است. .

ترکیب آلانتئین موجود در روغن خراطین در واقع نوعی پروتئین است. این پروتئین می‌تواند حجم عضلات و اندام‌های بدن را افزایش داده و سایز آنها را افزایش دهد. به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران از این روغن برای تقویت عضلات خود استفاده می‌کنند.

خواص روغن خراطین برای الات تناسلی مردان

برخی از این مردان به دلایل مختلف، احتمالاً به دلیل بیماری یا عوامل ژنتیکی، آلت تناسلی کوچکی دارند. این عامل باعث می‌شود که مردان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و در روابط جنسی با شریک زندگی خود دچار مشکل شوند.

 با این حال، راه‌های زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد. یکی از خواص روغن خراطین رومارن برای دستگاه تناسلی، استفاده از آن برای بزرگ کردن اندام تناسلی مردان است.

برخی از روش‌های طبیعی از جمله روغن خراطین هنوز هم طرفداران خودشان را دارند و بیشتر مردم روش‌های طبیعی را برای حل مشکلات خود ترجیح می‌دهند. روغن خراطین که ترکیبی طبیعی دارد که با افزایش جریان خون به آلت تناسلی باعث رشد بافت در این قسمت و بزرگ شدن این ناحیه می‌شود. مدت زمان مصرف و مقدار روغن خراطین برای بزرگ کردن آلت تناسلی باید بر اساس توصیه متخصص باشد.

رفع سیاهی زیر چشم با روغن خراطین رومارن

یکی از جالب ترین خواص روغن خراطین افزایش گردش خون در پوست است. با استفاده از روغن خراطین رومارن در نواحی با پوست حساس‌تر مانند زیر چشم، گردش خون در این نواحی افزایش می‌یابد و در نتیجه سیاهی و گودی زیر چشم کاهش می‌یابد.

برای استفاده از روغن خراطین برای زیر چشم کافی است بصورت آهسته روغن زیر چشم مالیده شود و با نوک انگشتان ماساژ بدید و پس از 10 دقیقه بشوئید.

روغن خراطین به رفع چین و چروک صورت کمک می‌کند

روغن خراطین سرشار از ویتامین‌ها و کلاژن است. همه ما می‌دانیم که این عناصر در جوان سازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌های مرتبط با افزایش سن بسیار موثر هستند. مصرف این مواد و پروتئین‌های خاص موجود در روغن خراطین نه تنها چین و چروک را رفع می‌کند، بلکه گونه‌ها و لب‌ها را سفت می‌کند.

اگر شما نیز مشکلات پوستی مرتبط با افزایش سن با خطوط ریز و چین و چروک روی صورت خود دارید، می‌توانید این کار را انجام دهید. فقط سعی کنید از این روغن استفاده کنید و پوست خود را نرم و براق کنید.

روغن خراطین رومارن به عضلات و اندام‌های بدن حجم می‌دهد

اکسیژن و خون‌رسانی کافی در پوست منجر به رشد بهتر بافت می‌شود. پس اگر به دنبال ماده ای طبیعی برای افزایش حجم و سایز بدن خود هستید می‌توانید به سادگی به روغن خراطین متوسل شوید. برخی از خانم‌ها از روغن خراطین برای بزرگ کردن لب‌ها، گونه‌ها، سینه‌ها و باسن خود استفاده می‌کنند.

همچنین از این روغن می‌توانید برای بزرگ کردن برخی عضلات از جمله بازو، ران و اندام تناسلی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که مقدار و نوع روغن مصرفی به طور دقیق ذکر شده است. استفاده بیش از حد می‌تواند عوارض جانبی ایجاد کند.

با روغن خراطین به رفع ترک‌های پوستی کمک کنید.

اکثر افراد به دلیل کشیدگی پوست یا چاقی در برخی از قسمت‌های پوست خود ترک دارند. زنان باردار و افراد دارای اضافه وزن بیشتر در معرض ترک خوردن پوست هستند.

پوست ترک خورده به راحتی با روغن خراطین رومارن قابل ترمیم است و به مرور زمان کاملا از روی پوست پاک می‌شود. مدت زمان استفاده برای از بین بردن ترک‌های پوستی با روغن خراطین معمولا یک ماه است.

تسکین درد مفاصل با روغن خراطین

یکی دیگر از خواص روغن خراطین تسکین درد مفاصل است. همانطور که می‌دانید افزایش جریان خون می‌تواند بسیاری از مشکلات را درمان کند. بنابراین در صورت داشتن درد مفاصل می‌توانید این روغن را به ناحیه مورد نظر ماساژ دهید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

با روغن خراطین رومارن به تقویت و رشد موهای خود کمک کنید

یکی از مشکلاتی که امروزه خانم‌ها و آقایان با آن مواجه هستند ریزش مو است. این مشکلات دلایل زیادی دارند. اما برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت تارها می‌توانید از روغن خراطین استفاده کنید. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، این روغن برای تقویت موها بسیار مفید است.

 هنگامی‌که روغن خراطین چندین بار استفاده می‌شود تارهای مو با این روغن پوشانده می‌شوند و بیشتر آسیب نمی‌بینند. بنابراین یکی از خواص مهم روغن خراطین می‌تواند ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده باشد.

عوارض روغن خراطین

از خواصی که برای روغن خراطین رومارن ذکر شده است می‌توان به رفع افتادگی پوست و چین و چروک و همچنین افزایش سایز اعضای بدن خانم‌ها مانند سینه، باسن، گونه‌ها، لب‌ها و افزایش سایز آلت تناسلی در مردان اشاره کرد.

برخی افراد ممکن است به این روغن واکنش آلرژیک داشته باشند. بهتر است هر فردی قبل از استفاده از این روغن روی نواحی حساسی مانند پوست صورت یا آلت تناسلی، کمی ‌روغن روی پوست ساعد آزمایش کند.

بعد از یک ساعت هیچ حساسیتی روی پوست ساعد خود مشاهده نکردید می‌توانید به راحتی این روغن را به سایر نواحی پوست بمالید.

نحوه تشخیص روغن خراطین رومارن اصل

رنگ روغن خراطین اصل قهوه ای تیره است. این روغن بوی بسیار تند دارد. بافت روغن بایستی سفت نباشد وگرنه اصل نخواهد بود و این روغن تقلبی است.

روغن خراطین رومارن چند سایز افزایش میدهد

استفاده منظم از روغن خراطین برای یک دوره 1.5 تا 2 ماهه می‌تواند به افزایش سایز آلت مردانه 2 تا 4 سانتی متر کمک کند.

بنابراین سعی کنید در این مدت از روغن خراطین به طور منظم استفاده کنید تا به نتایج مطلوب برسید.

خرید روغن خراطین اصل رومارن

برای دستیابی به نتایج مطلوب همیشه از روغن خراطین اصل استفاده کنید.

روغن خراطین اصل را می‌توانید از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی رومارن ( www.romaran.ir ) که روغن‌های گیاهی اصل و باکیفیت را عرضه می‌کند، خرید نمایید.

فروشگاه رومارن همواره برای رسیدن به رسالت خود یعنی " سلامت و زیبایی طبیعی" تلاش می‌کند و تمرکز خود را روی سلامتی مردم قرار داده و محصولات بهداشتی و زیبایی اصل و طبیعی را ارائه می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 | نظرات ()